Як зробити замовлення?

Всі товари розділені на чоловічі, жіночі, дитячі, а також сувенірну продукцію. Потрапити в потрібну категорію Ви можете за допомогою верхнього меню:

Далі Ви перейдете в каталог товарів, в лівому меню можна вибрати тематику дизайнів, що Вас цікавить. У деяких категоріях є підкатегорії, Ви можете деталізувати товари, що відображаються в каталозі, вибравши підкатегорію.

Далі виберіть товар, який Вам сподобався, і Ви перейдете в картку цього товару.

У картці товару Ви можете вибрати розмір товару, колір, розмір принта. Якщо Ви хочете внести зміни в дизайн або змінити його розташування на основі, то натисніть кнопку "Редагувати дизайн".

Ви перейдете до конструктора. Докладніше про роботу з конструктором Ви можете прочитати у статті за посиланням.

Після внесення змін натисніть кнопку "Додати в кошик". Щоб перейти до оформлення замовлення натисніть іконку кошика і кнопку "Перейти до оформлення замовлення".

На наступній сторінці відкриється весь вміст Вашого кошика, перевірте, чи правильно вказані всі параметри. 

Введіть Ваші контактні дані відповідно до полів на сторінці.

Виберіть зручний для Вас вид доставки. У нас є 3 види доставки. Перший: доставка Новою поштою по Україні, на будь-яке зручне відділення. Другий: кур'єрська доставка по Києву. Третій: самовивіз із нашого магазину.

Після вибору способу доставки натисніть кнопку "Оформити замовлення" і Ви перейдете на сторінку оплати Вашого замовлення. Ви можете оплатити Ваше замовлення безпосередньо на сайті через платіжну LiqPay, або оплатити Ваше замовлення в будь-якому платіжному терміналі за реквізитами, які Вам надішле наш менеджер після погодження замовлення з Вами. Також деякі товари ми можемо відправити післяплатою. Наш менеджер повідомить Вас про всі умови доставки під час погодження замовлення.

Після оплати або Вибору способу оплати натисніть кнопку "Підтвердити замовлення".

Після цього Ваше замовлення надійде до нас. Ми постараємося відразу ж Вам зателефонувати для уточнення та узгодження деталей на замовлення, якщо Ваше замовлення прийшло в робочий час, якщо Ви залишили Ваше замовлення вночі або у вихідний день, то ми передзвонимо Вам у робочий час.

Якщо Ви зареєструвалися на сайті, то інформацію в якому статусі знаходиться Ваше замовлення Ви можете переглянути в особистому кабінеті.

Якщо Ви не реєструвалися, то переглянути інформацію про поточний статус замовлення Ви можете за допомогою меню "Відстежити замовлення", яке знаходиться вгорі будь-якої сторінки сайту. Для отримання статусу замовлення Вам потрібно ввести номер замовлення та телефон, який Ви вказували при оформленні замовлення.